Management Assistant (regio Leuven)

Management Assistent

MNP Holding NV zoekt voor onmiddellijke indiensttreding op het hoofdkantoor te Herent naar een dynamische

Personal Assistant voor de CEO’s, tevens mede verantwoordelijk voor het team Administration and Facilities

Je bent elke dag welkom in ons hoofdkantoor in Herent, waar we actief zijn in Mobility (parkeerbeheer Optimal Parking Control) en Construction (projectontwikkeling LGV) en Events (Vital bv) Je maakt deel uit van een dynamisch team op het hoofdkantoor, verantwoordelijk voor de algemene leiding en logistieke ondersteuning van de groep (Administration and Facilities), met verschillende kantoren in Vlaanderen en Brussel.

Heb jij genoeg pit om ons team te versterken?

Wat houdt de job in?

Samen met enkele collega’s zal je als administratieve duizendpoot ondersteuning bieden aan de zaakvoerders en het management. Het takenpakket is gevarieerd en omvat onder andere:

  • Persoonlijke assistentie van de bestuurder: je staat dagelijks aan de zijde van de zaakvoerder, maakt zijn gedachtengang eigen, werkt je in alle (network)organisaties in waar hij actief is, leert de business kennen, wordt zijn kennisbron en doorgeefluik en anticipeert op alle in te plannen meetings en opvolgingen.
  • Je wordt verantwoordelijk voor alle networkactiviteiten en beheert deels mee zijn persoonlijk patrimonium.
  • Je geeft hem administratieve ondersteuning bij briefwisseling, presentaties, contracten en projecten.
  • Je voert een aantal algemene secretariaatstaken uit zoals agendabeheer, briefwisseling, emailbeheer, controle facturen, organiseren van meetings, events, reizen.
  • Je beheert een aantal logistieke processen waaronder het beheer van het wagenpark, telefonie, nutsvoorzieningen en verzekeringen.

Wie ben jij?

  • Je hebt minstens een Bachelor opleiding en een gedegen ervaring in een gelijkaardige functie, idealiter in een KMO.
  • Je bent een positief ingestelde teamplayer.
  • Je bent dynamisch, hebt flair en stressbestendig.
  • Je bent snel van begrip en ziet het geheel.
  • Je werkt op een gestructureerde manier, maar kan ook flexibel schakelen tussen verschillende taken, en dit zonder je prioriteiten uit het oog te verliezen.
  • Je communiceert op een transparante, duidelijke manier en hanteert hierbij de nodige diplomatie maar ook beschik je over een goede dosis assertiviteit.
  • Het spreekt voor zich dat je deze rol uitoefent met een maximum aan discretie en dit zowel intern als tegenover externe partijen.
  • Je bent Nederlandstalig, maar kan goed overweg met Frans en Engels. Italiaanse kennis is een pluspunt.

Wat hebben wij te bieden?

  • Een gevarieerde, dynamische functie met ruimte voor zelfstandig werk.
  • Een divers en gemotiveerd team dat je met open armen zal ontvangen.
  • Een groeiende KMO-omgeving met focus op de toekomst en nieuwe opportuniteiten.
  • Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.


    Ben jij overtuigd dat je de geschikte persoon bent voor ons team? 

    Mail ons dan snel je CV en motivatiebrief door naar vacatures@parkeren.be. Succes!