Regionaal Verantwoordelijke Vlaams-Brabant
Optimal Parking Control bv zoekt voor onmiddellijke indiensttreding een Regionaal verantwoordelijke voor Vlaams-Brabant.
Jobomschrijving:
- U heeft de dagelijkse leiding over een team van parkeerwachters, parkingwachters, bedienden en technisch personeel.
- U bent verantwoordelijk voor de organisatie en dagelijkse werking van de helpdesk die instaat voor de monitoring van alle parkings onder het beheer van OPC.
- U bent verantwoordelijk voor de rekrutering, opleiding, werkplanning en opvolging van teams ter plaatse, evalueert resultaten en rapporteert proactief aan het hoofdkantoor te Herent.
- U plant en stuurt alle dagelijkse activiteiten in de concessies en parkings in de regio, zoals correcte uitvoering van controle-activiteiten door parkeerwachters, goede technische werking van parkeerautomaten en ondergrondse parkings, dienstverlening in de parkeerwinkels.
- U bent klantgericht en vertaalt dit in het aansturen en opvolging van de medewerkers in uw regio.
- U verzekert een nauwkeurige opvolging van financiële verrichtingen en bestedingen (kassabeheer, verwerking inningsgelden, budgetopvolging).
- U bent de eerste contactpersoon voor de gemeente- of stadsbesturen, eigenaars van de parkings ivm de operationele werking binnen uw regio.
- U beheert (pro-)actief leveranciers en externe partijen die mee het succes van de algemene werking bepalen.
- U werkt actief mee aan het uitbouwen van het bedrijf, u zoekt actief nieuwe commerciële contacten en projecten.
- U kan zich snel inwerken in onze sector en de lopende projecten.
- U rapporteert aan de COO en het directiecomité.
Uw profiel:
- Minimum 3 jaar ervaring in leidinggevende functies binnen een operationele omgeving.
- Proactief, probleem-vermijdend en probleem-oplossend: u behandelt problemen niet enkel met een korte termijn oplossing, maar ook vanuit een structurele/lange-termijn visie om herhaling te voorkomen. Hierbij toont u vermogen tot goede probleemanalyse, probleemomschrijving, en opvolging tot finale oplossing.
- Autonoom, met zin voor initiatief en zelfmotiverend, actie- en resultaatgericht.
- U beschikt over een natuurlijke commerciële flair.
- U bent klantvriendelijk, stress- en conflictbestendig.
- Ervaring met en vlot in aanleren/gebruik van diverse softwarepakketten (MS Office, ERP / beheerssystemen,…).
- U bent bereikbaar buiten de kantooruren voor opvolging van avond/weekend-activiteiten en behandeling van eventuele noodsituaties.
- U bent bereid om indien nodig op zaterdag te werken.
- U bent Nederlandstalig met goede kennis Frans en Engels.
Wij bieden:
- Een zeer gevarieerde functie, met veel ruimte voor zelfstandig werken en initiatief.
- Een boeiende sector in evolutie, met uitdagingen op vlak van stedelijke mobiliteit en het sturen van veranderingsprocessen binnen een snel digitaliserende omgeving.
- Samenwerking met een divers en dynamisch team van gemotiveerde medewerkers ter plaatse, collega’s in andere regio’s, en het hoofdkantoor te Herent.
- Een groeiende KMO-omgeving met een blik op de toekomst en steeds een oog op nieuwe opportuniteiten.
- Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.
Tewerkstelling
- Voltijds 38,5u/week – 5 dagen/week
Interesse?
- Stuur dan uw kandidatuur en CV naar vacatures@parkeren.be.