Regionaal Verantwoordelijke Vlaams-Brabant

Optimal Parking Control bv zoekt voor onmiddellijke indiensttreding een Regionaal verantwoordelijke voor Vlaams-Brabant. 

Jobomschrijving:

  • U heeft de dagelijkse leiding over een team van parkeerwachters, parkingwachters, bedienden en technisch personeel.
  • U bent verantwoordelijk voor de organisatie en dagelijkse werking van de helpdesk die instaat voor de monitoring van alle parkings onder het beheer van OPC.
  • U bent verantwoordelijk voor de rekrutering, opleiding, werkplanning en opvolging van teams ter plaatse, evalueert resultaten en rapporteert proactief aan het hoofdkantoor te Herent.
  • U plant en stuurt alle dagelijkse activiteiten in de concessies en parkings in de regio, zoals correcte uitvoering van controle-activiteiten door parkeerwachters, goede technische werking van parkeerautomaten en ondergrondse parkings, dienstverlening in de parkeerwinkels.
  • U bent klantgericht en vertaalt dit in het aansturen en opvolging van de medewerkers in uw regio.
  • U verzekert een nauwkeurige opvolging van financiële verrichtingen en bestedingen (kassabeheer, verwerking inningsgelden, budgetopvolging).
  • U bent de eerste contactpersoon voor de gemeente- of stadsbesturen, eigenaars van de parkings ivm de operationele werking binnen uw regio.
  • U beheert (pro-)actief leveranciers en externe partijen die mee het succes van de algemene werking bepalen.
  • U werkt actief mee aan het uitbouwen van het bedrijf, u zoekt actief nieuwe commerciële contacten en projecten.   
  • U kan zich snel inwerken in onze sector en de lopende projecten.
  • U rapporteert aan de COO en het directiecomité.


Uw profiel:

  • Minimum 3 jaar ervaring in leidinggevende functies binnen een operationele omgeving.
  • Proactief, probleem-vermijdend en probleem-oplossend: u behandelt problemen niet enkel met een korte termijn oplossing, maar ook vanuit een structurele/lange-termijn visie om herhaling te voorkomen. Hierbij toont u vermogen tot goede probleemanalyse, probleemomschrijving, en opvolging tot finale oplossing.
  • Autonoom, met zin voor initiatief en zelfmotiverend, actie- en resultaatgericht.
  • U beschikt over een natuurlijke commerciële flair.
  • U bent klantvriendelijk, stress- en conflictbestendig.
  • Ervaring met en vlot in aanleren/gebruik van diverse softwarepakketten (MS Office, ERP / beheerssystemen,…).
  • U bent bereikbaar buiten de kantooruren voor opvolging van avond/weekend-activiteiten en behandeling van eventuele noodsituaties.
  • U bent bereid om indien nodig op zaterdag te werken.
  • U bent Nederlandstalig met goede kennis Frans en Engels.

 

Wij bieden:

  • Een zeer gevarieerde functie, met veel ruimte voor zelfstandig werken en initiatief.
  • Een boeiende sector in evolutie, met uitdagingen op vlak van stedelijke mobiliteit en het sturen van veranderingsprocessen binnen een snel digitaliserende omgeving.
  • Samenwerking met een divers en dynamisch team van gemotiveerde medewerkers ter plaatse, collega’s in andere regio’s, en het hoofdkantoor te Herent.
  • Een groeiende KMO-omgeving met een blik op de toekomst en steeds een oog op nieuwe opportuniteiten.
  • Een aantrekkelijk loon met extralegale voordelen.

Tewerkstelling

  • Voltijds 38,5u/week – 5 dagen/week

 

Interesse?

  • Stuur dan uw kandidatuur en CV naar vacatures@parkeren.be.